Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlaste ostud mobiilis on aastaga kahekordistunud
Inimeste tarbimine on üha rohkem seotud internetiga ja faktid näitavad, et dramaatiliselt on kasvanud nutifonide roll selles protsessis, kirjutab FCR Media Eesti SEO ja Google kontode haldur Jüri Hass oma blogis.
FCR Media Eesti SEO ja Google kontohaldur Jüri Hass
Vastavalt Google'i uuringule (The Online & Multiscreen World (EE)) kasutab 57% eestlastest nutitelefoni, 78% PC-sid ja 25% tahvelarvuteid toote või teenuse tarbimisel, kusjuures nutitelefonide roll on enamasti tarbija aitamine lokaalsete ettevõtte otsingul ja esmase ostueelse informatsiooni kogumisel. 20% nutitelefonide kasutajaist kasutab Google Maps'i ja teisi navigeerimissaite teenusepakkuja otsimisel. Huvitav on ka see, et 61% eestlastest kasutab nutitelefone paralleelselt teleri vaatamisega.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.